slide-01.jpg

فلسفه وجودی فولاد مبارکه مبتنی بر مسئولیت‌پذیری، تعهد به شیوه‌های پایدار، مراقبت از محیط‌زیست و تأثیرگذاری مثبت اجتماعی برای خلق آینده بهتر است. این شرکت با اولویت دادن به رفاه کارکنان و تقویت نوآوری، آینده‌ای را متصور است که در آن کسب‌وکار در هماهنگی با محیط‌زیست رشد می‌کند، جوامع شکوفا می‌شوند و نوآوری پیشرو است. در ساختن آینده‌ای بهتر به ما بپیوندید – آینده‌ای که نه تنها از جنس فولاد مستحکم است، بلکه از نظر اخلاقی نیز سالم است.

 

چارچوب پایداری
فولاد مبارکه برای طی کردن بهتر مسیر خود برای رسیدن به آینده بهتر و همچنین در راستای فلسفه وجودی‌ و استراتژی‌هایش، خود را متعهد به حرکت به سمت ایجاد یک توسعه پایدار می‌داند و تلاش کرده است با ایجاد ساختار، چارچوب‌ و تعریف حوزه‌های تمرکز در حوزه پایداری و ESG (محیط‌زیستی، اجتماعی، حکمرانی) آینده‌ای بهتر برای ذینفعان خود خلق نماید. به همین منظور، شرکت فولاد مبارکه چارچوب پایداری خود را  تدوین نموده است. در این چارچوب، حوزه‌های تمرکز پایداری (موضوعات بااهمیت) در دسته‌های محیط‌زیستی، اجتماعی، حکمرانی به اضافه اقتصادی (ESGE) توسط کارگروه‌هایی با همین نام تعیین شده‌اند و همچنین اهداف و اقدامات هر حوزه تعریف شده‌اند. paydari-01.jpg
شرکت فولاد مبارکه در صدد آن است که به پشتوانه عملکرد خود از آغاز تاکنون و بر اساس مسئولیتی که بر دوش خود احساس می کند، به عنوان عضوی از جامعه تمام توان و منابع خود را در جهت خلق آینده بهتر به کار گیرد. در همین راستا، این شرکت "مسیر ماندگار برای خلق آینده بهتر" را به عنوان شعار محوری خود که برگرفته از فلسفه وجودی شرکت، سیر تاریخی، چشم‌انداز و استراتژی‌های سازمان است، تعیین نموده است. فولاد مبارکه برای تبیین این شعار پنج مسیر شامل مسیر متعالی، مسیر پیشران، مسیر سبز، مسیر مسئولانه و مسیر نوآورانه را به عنوان گفتمان‌هایی جهت ارتباط بهتر با ذی‌نفعان خود تعریف کرده است و روایت سازمانی مبتنی بر فعالیت‌های خود را با توجه به این گفتمان‌ها بیان می‌کند.
 
picture1.jpg فلسفه وجودی: 
شرکتی مسئولیت‌پذیر برای خلق آینده بهتر

 
پنج گفتمان برای آینده بهتر
picture10.jpg picture11.jpg picture12.jpg picture13.jpg picture14.jpg

گفتمان مسیر متعالی

فولاد مبارکه شرکتی است که عمیقاً متعهد به تعالی است و آن را جزئی از ماهیت سازمانی خود می‌داند. فولاد مبارکه موفقیت خود را مدیون سرمایه انسانی ارزشمند خود به عنوان محور تعالی دانسته و معتقد است تعهد و خلاقیت آنها در شکل دادن به آینده بهتر نقش پر رنگی دارد. این شرکت برای کارکنان خود ارزش قائل است و اطمینان حاصل می‌کند که هر عضوی از تیم، یک نیروی کلیدی برای پیش بردن چشم‌انداز سازمان است. فولاد مبارکه جایی است که در آن آینده تنها یک وعده نیست، بلکه یک واقعیت است که توسط سرمایه انسانی بهره‌ور و تلاش‌های مستمر آنها در مسیر متعالی شکل می‌گیرد.

 

داستان های ما

gofteman-01.jpg
   
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
gofteman-02.jpg gofteman-03.jpg
شاخص های ایمنی برنامه جامع سلامت
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
شاخص های ایمنی

بر اساس آمار ارائه شده در گزارش‌های مؤسسه Worldsteel، دستیابی فولاد مبارکه به شاخص‌های ضریب تکرار (FR) (نرخ زمان از دست رفته به خاطر آسیب یا LTIFR)، شدت (SR) و ضریب تکرار حوادث منجر به مرگ (FFR)کمتر از سایر شرکت‌های فولادی جهان و به عنوان الگوی بهینه‌کاوی (Benchmark)، نشان از اهمیت توجه به ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در این شرکت دارد.

 

gofteman-02.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
برنامه جامع سلامت

طراحی نظام جامع مراقبت و ارتقای سلامت شرکت فولاد مبارکه با تمرکز بر سه حوزۀ طب کار و سلامت شغلی، ارتقای سلامت، و درمان از جدیدترین دستاوردها در تبیین چشمانداز ارتقای سلامت در این شرکت محسوب می‌شود. ایجاد پرونده الکترونیک سلامت به عنوان زیر بنای این نقشه و راه‌اندازی مرکز هدایت به عنوان نخ اتصال حوزه‌های ارائۀ خدمت در دست اجرا است. همچنین، بازنگری در محاسبه شاخص سلامت شرکت گام دیگری در راستای افزایش دقت سنجش تأثیر فعالیت‌ها بر سلامت بوده است. علاوه بر این، «طراحی مدل سيستم پرونده الكترونيک پزشكی» و «مقایسه شاخص‌های عملکردی HSE قبل و بعد از شیوع بیماری کرونا» از جمله پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه در این زمینه به حساب می‌آیند.

 

gofteman-05.jpg
 
گفتمان مسیر پیشران

فولاد مبارکه فقط یک فولادساز نیست، بلکه یک سازمان پیشگام است که چشم‌انداز توسعه کشور را شکل می‌دهد. از بدو تأسیس، این شرکت نه تنها به رشد خود، بلکه به توسعه زیرساخت‌ها و صنعت کشور نیز توجه داشته است. این رویکرد، موتور محرک پیشرفت دیگر صنایع و شرکت‌های مختلف است و می‌تواند زندگی جامعه‌ای که به آن خدمت می‌کند را متحول نماید. فولاد مبارکه همان‌طور که به سفر خود ادامه می‌دهد، متعهد به پیشروی در مسیرهای جدید، الگوسازی و ایجاد میراثی است که آینده کشور را شکل خواهد داد.

 

gofteman-06.jpg
 
گفتمان مسیر سبز

هویت اصلی فولاد مبارکه حول تعهد عمیق به توسعه پایدار و آینده‌ای بهتر شکل گرفته است. فولاد مبارکه با کنترل‌های دقیق بر انتشار گازهای گلخانه‌ای و اقدامات پیشگیرانه مدیریت آب و انرژی، برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود تلاش می‌کند. علاوه بر این، فولاد مبارکه با توسعه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، به دنبال آن است که در تولید فولاد سبز پیشرو باشد. سفر فولاد مبارکه به سوی پایداری یک اصل اخلاقی در راستای فلسفه وجودیش است. فولاد مبارکه می‌خواهد راهی به سوی فردای سبزتر و پایدارتر بسازد.

 

gofteman-10.jpg
گفتمان مسیر سبز - داستان های ما
gofteman-11.jpg gofteman-12.jpg gofteman-13.jpg gofteman-14.jpg
ریه های سبز

تصفیه فاضلاب و پساب شهرهای همجوار

جهت استفاده در فرآیند تولید

احداث نیروگاه خورشیدی فرآوری سرباره
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
ریه‌های سبز

ایجاد و حفظ هوشمندانه فضای سبز
شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک تولید کننده فولاد دوستدار زیست علاوه بر وظیفه قانونی خود ایجاد و حفظ هوشمندانه فضای سبز، به عنوان ریه‌های سبز منطقه را در دستور کار خود قرار داده است و بدین منظور اقدامات زیر را انجام داده است: فولاد مبارکه از کل عرصه دراختیار خود، 43 درصد آن را در زمانی که الزام قانونی 25 درصد کل عرصه بوده، به کاشت درخت و درختچه و ایجاد جنگل دست کاشت اختصاص داده است و در حال حاضر حدود 1500 هکتار فضای سبز و جنگل دارد که تأثیر بسزائی در کنترل آلاینده‌ها و جلوگیری از جریان ریزگردها به شهرها و مناطق مسکونی اطراف داشته است.

 

gofteman-15.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
احداث نیروگاه خورشیدی

هدف فولاد مبارکه استفاده از انرژی پاک و تجدیدپذیر و تولید با کمترین میزان رد پای کربن است، از همین رو احداث و راه‌اندازی نیروگاه‌هایی با کمترین میزان آسیب به محیط‌زیست و بالاترین بازده در دستور کار این شرکت قرار دارد. احداث اینگونه نیروگاه‌ها به شرکت کمک می‌کند تا ضمن تضمین منافع ذینفعان خود، بارگذاری کمتری بر روی شبکه‌های انرژی کشور داشته باشد. علاوه بر این، برنامه‌ریزی‌های کلان در کشور به منظور ایجاد ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی تجدیدپذیر انجام شده است و صنایع ایجاد ظرفیت برای ۲۳۰۰ مگاوات این میزان را متعهد شده‌اند که فولاد مبارکه با خط شکنی در این زمینه ۶۰۰ مگاوات را از طریق نیروگاه خورشیدی و ۲۰۰ مگاوات را به صورت نیروگاه بادی تأمین می‌کند.

 

gofteman-05.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
فرآوری سرباره

در فولاد مبارکه به منظور حفظ محیطزیست، اقدامات مختلفی را در زمینه مدیریت و بازیافت پسماندها ایجاد و جاریسازی نموده است. یکی از این اقدامات، اجرای پروژه تحقیقاتی با بهینهكاوی از شركتهای فولادساز دنیا (Diproinduca كانادا و Multiserve آمریكا) برای فرآوری و فروش سربارههای فولادسازی است. فولاد مبارکه 14 محصول کاربردی در حوزههای راه، ساختمان، شهرسازی و غیره را از فرآوری سربارههای فولادسازی تولید میکند. شرکت تاکنون بیش از 300000 تن از این محصولات را فروخته است و درخواستهای جدیدی نیز در این زمینه ارائه شدهاند. ضایعات نسوز، بخشی دیگر از ضایعات ناشی از فرآیندهای تولید فولاد را تشکیل میدهند که این ضایعات نیز به عنوان فرآوردههای جانبی به فروش میرسند.

 

gofteman-18.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
گفتمان مسیر مسئولانه

فولاد مبارکه سازمانی مسئولیت‌پذیر است و فعالانه از طرح‌هایی حمایت می‌کند که موجب بهبود و ارتقای جوامع می‌شوند و به رشد پایدار آنها کمک می‌کنند. فولاد مبارکه برای تحقق این هدف در زیرساخت‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند، شغل ایجاد می‌کند و به بهبود سلامت و بهداشت عمومی کمک‌ می‌کند تا رفاه و اتحاد جامعه را افزایش دهد. صدای فولاد مبارکه با تعهد عمیق به اقدامات مسئولانه و عزمی واقعی برای تقویت توسعه پایدار طنین‌انداز می‌شود. این شرکت مفتخر است که پیشرانی برای تغییرات مثبت است و دست در دست جوامع محلی برای ساختن آینده‌ای نه تنها مرفه، بلکه پایدار و فراگیر کار می‌کند.

gofteman-19.jpg
داستان ها ما  
گفتمان مسیر سبز - داستان های ما
gofteman-11.jpg gofteman-12.jpg gofteman-13.jpg gofteman-14.jpg
مشارکت در ساخت و توسعه مراکز فرهنگی، آموزشی و علمی کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از فجایع طبیعی بازسازی 66 دستگاه آمبولانس فرسوده حمایت از ورزش قهرمانی
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
مشارکت در ساخت و توسعه مراکز فرهنگی، آموزشی و علمی
  • مشارکت در احداث سالن گلستان شهدای اصفهان
  • مشارکت در ساخت حسینیه مرکزی شهرستان مبارکه
  • حمایت از مراکز قرآنی از جمله موسسه بینه و موسسه قرآنی مهد ولایت در شهر اصفهان
  • مشارکت در تجهیز موزه دفاع مقدس استان اصفهان احداث 29مركز آموزشی در كلیه مقاطع
  • مشارکت در ساخت هنرستان فرشچیان در شهر مجلسی
  • مشارکت در تجهیز هنرستانهای شهرستان مبارکه
  • مشارکت در بازسازی مراکز آموزشی شهرستان مبارکه
  • مساعدت مالی به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان
gofteman-20.jpg
   
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از فجایع طبیعی

کمک به زلزله‌زدگان خوی
در بهمن ماه 1401 پس از وقوع زلزله خوی کارکنان شرکت مبارکه اقدام به تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده کردند. ما بنابر تجربه‌های پیشین در زمان جاری شدن سیل در غرب و جنوب غرب کشور، زلزله یاسوج و زلزله غرب کشور می‌دانستیم که بسته‌های معیشتی، غذای سرد و دیگر اقلام اگرچه نیاز مردم آسیب دیده را مرتفع می‌کنند اما نشانه‌های روشنی برای وقوع یک بحران بزرگ هستند، بنابراین تصمیم گرفتیم گامی فراتر از تجربه‌های پیشین برداریم و در کنار پاسخ دادن به نیازهای اولیه بخشی از آلام روحی این هموطنان آسیب دیده را کاهش دهیم. بوی نان تازه و چشیدن غذای گرم همواره به نشانه‌هایی برای جریان داشتن زندگی تفسیر شده‌اند، برهمین اساس برقراری ایستگاه نانوایی سیار از گزینه‌های مطلوب ما بود و گروه‌های جهادی فولاد مبارکه در سه مرکز طبخ اقدام به پختن نان و غذای گرم کردند.

gofteman-19.jpg
   
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
بازسازی 66 دستگاه آمبولانس فرسوده

هر آمبولانس به‌طور متوسط حدود 9 تا 14 دقیقه بعد از درخواست به مقصد می‌رسد. بنابراین، به‌طور میانگین هر آمبولانس در هر ساعت توان جابجایی دو بیمار را خواهد داشت. بازسازی 66 دستگاه آمبولانس فرسوده با بودجه 100 میلیارد ریالی فولاد مبارکه، این امکان را فراهم کرد تا به طور میانگین درهر یک ساعت، 132 بیمار بدون فوت وقت و انتظار از خدمات آمبولانس‌ها بهرهمند گردند.

gofteman-19.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
حمایت از ورزش قهرمانی

هر آمبولانس بهباشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تحت حمایت و مالکیت شرکت فولاد مبارکه است. فعالیت‌های تیم‌های ورزشی وابسته به باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، تصویر ذهنی جامعه را از شرکت فولاد مبارکه تحت تاثیر قرار داده و در گسترش شهرت شرکت تاثیر به‌سزایی داشته است .ترویج و توسعه فرهنگ ورزشی متعالی و ورزش قهرمانی در سطوح و رشته‌های مختلف و ایجاد نشاط و تندرستی اجتماعی در جامعه از اثرات دیگر فعالیت‌های شرکت در حوزه ورزش هستند.

gofteman-19.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
گفتمان مسیر نوآورانه

فولاد مبارکه بر نوآوری در فرآیندها، محصولات و روش‌های تولید برای افزایش کارایی و رفع نیازهای جامعه و در عین حال رفع محدودیت‌های زیست‌محیطی تاکید دارد. به عنوان یک نیروی برجسته در صنعت فولاد، رویکرد منحصر به فرد فولاد مبارکه توجه به توسعه فناوری و نوآوری در جهت بهبود مستمر، جهان‌ترازی و توسعه یک تجارت پایدار است. این شرکت فقط فولاد تولید نمی‌کند، بلکه میراثی از نوآوری و سرآمدی را ایجاد می‌کند، یک میراث ماندگار. فولاد مبارکه می‌خواهد آینده‌ای بهتر را شکل دهد که در آن ایده‌های نوآورانه مورد استقبال قرار می‌گیرند و از آنها در جهت بهبود مستمر استفاده می‌شود.

gofteman-19.jpg
گفتمان مسیر سبز - داستان های ما
gofteman-11.jpg gofteman-12.jpg gofteman-13.jpg gofteman-14.jpg

رویداد مسیر زآینده

رویداد Reverse Pitch

مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد

شرکت MSTID

 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
مسیر زِآینده

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID) در سال 1401 بالغ بر 9 رویداد مختلف در سطح کشور برگزار کرده که از جمله این رویدادها میتوان به جشنواره و رویداد ملی «مسیرزآینده» اشاره کرد که در اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیس جمهور، جمعی از مسئولین بلندپایه، مدیران صنعت فولاد و 300 شرکت فناور و دانش بنیان از سراسر کشور در محل دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان برگزار شد و در آن از استراتژی‌ها و سیاست‌های نوآورانه فولاد مبارکه رونمایی شد. اهم اقدامات انجام شده در این رویداد شامل موارد زیر است:

1- رونمایی از سند توسعه زیستبوم فناوری و نوآوری فولاد مبارکه

2- همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای تاسیس پارک علم و فناوری و استقرار ۵۸ واحد و شرکت فناور

3- افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان

4- امضای تفاهمنامه میان فولاد مبارکه و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بهمنظور توسعه همهجانبه بومی سازی اقلام مورد نیاز صنعت فولاد و صرفه‌جویی ارزی سه میلیون دلاری در آیندهای نزدیک

gofteman-19.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
رویداد Reverse Pitch

برگزاری سه رویداد ارائه معکوس یا ریورس پیچ (Reverse Pitch) با شرکت‌های استارت آپ و دانش بنیان به منظور طرح چالش‌های موجود فولاد مبارکه و دریافت راه‌حل‌های هوشمندسازی جهت رفع آنها، دریافت ایده‌های نوآورنه و استفاده حداکثری از تمامی توانمندی‌های مهندسی کشور

gofteman-19.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID)، با هدف توسعه مدل کسب‌وکار گروه فولاد مبارکه در سال 1399 تاسیس گردید. برنامه‌ریزی برای ایجاد و رشد کسب‌وکارهای نوآورانه مرتبط با صنعت فولاد بر مبنای فناوری‌های نوین از اولویت‌های اجرایی این شرکت است که به طور خاص با واکاوی مهمترین کلان‌روندهای جهانی و بومی مؤثر بر صنعت فولاد کشور در افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت میسر می‌گردد. روندهایی نظیر کاهش معادن سنگ‌آهن‌ پرعیار در دسترس، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اقتصاد چرخشی، تولید فولاد سبز بر مبنای کاهش نشر کربن و ظهور صنعت چهارم از جمله اصلی‌ترین روندهای مورد توجه است.

gofteman-19.jpg
 
گفتمان مسیر متعالی - داستان های ما
شرکت MSTID

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID)، با هدف توسعه مدل کسب‌وکار گروه فولاد مبارکه در سال 1399 تاسیس گردید. برنامه‌ریزی برای ایجاد و رشد کسب‌وکارهای نوآورانه مرتبط با صنعت فولاد بر مبنای فناوری‌های نوین از اولویت‌های اجرایی این شرکت است که به طور خاص با واکاوی مهمترین کلان‌روندهای جهانی و بومی مؤثر بر صنعت فولاد کشور در افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت میسر می‌گردد. روندهایی نظیر کاهش معادن سنگ‌آهن‌ پرعیار در دسترس، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اقتصاد چرخشی، تولید فولاد سبز بر مبنای کاهش نشر کربن و ظهور صنعت چهارم از جمله اصلی‌ترین روندهای مورد توجه است.

gofteman-19.jpg

 

شرکت فولاد مبارکه به شفافیت و پاسخگویی در عملکرد خود متعهد است. گزارش‌های پایداری این شرکت به عنوان شاهدی بر تعهد آن به مسئولیت شرکتی است. در این گزارش‌ها، فولاد مبارکه به جزئیات استراتژی‌های کاهش اثرات زیست محیطی خود پرداخته و ابتکاراتی را برای کاهش ردپای کربن، افزایش بهره‌وری انرژی و مدیریت پسماند به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، گزارش‌ها، تلاش‌های مسئولیت اجتماعی شرکت، از جمله مشارکت اجتماعی، رفاه کارکنان و شیوه‌های تجاری اخلاقی را روشن می‌کنند. گزارش‌های پایداری فولاد مبارکه نمونه‌ای از رویکرد پیشگیرانه این شرکت برای شیوه‌های کسب‌وکار پایدار است که با استانداردهای جهانی هماهنگ است و تعهد به نظارت بلندمدت زیست‌محیطی و اجتماعی را نشان می‌دهد.

gozaresh-01.jpg gozaresh-02.jpg

 

jayeze1.png

 

پایش ردپای کربن

jayeze2.jpg

جایزه پنج ستاره تعالی پایداری

در سطح بین‌الملل

jayeze3.jpg

شرکت در جایزه Steelie انجمن
جهانی فولاد

پنج گفتمان برای آینده بهتر
jayeze1.png

پایش ردپای کربن

از سال 2007 تاکنون شرکت فولاد مبارکه ردپای کربن خود را به صورت مداوم و برخط مورد پایش قرار می‌دهد و داده‌های خود در این زمینه را در سامانه Data Collection System در وب سایت انجمن جهانی فولاد ثبت می‌کند تا بتواند بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته مدیریت کربن را در سایت‌های عملیاتی مختلف خود انجام دهد. فولاد مبارکه و شرکت‌های فولادی برتر جهان با پایش و ارائه داده‌های خود در حوزه ردپای کربن به دنبال این هستند که جهان و صنعت را به مکانی امن‌تر، سالم‌تر و دوستدار محیط‌زیست‌ برای زندگی و کار تبدیل کنند.

این گواهی به واسطه مشارکت در گزارش‌دهی و پایش گازهای گلخانه‌ای از طرف انجمن جهانی فولاد (Worldsteel Association) به شرکت فولاد مبارکه اعطاء شده است.

 

 

jayeze2.jpg

کسب عنوان «پنج ستاره تعالی پایداری در سطح بین‌الملل»  برای اولین بار در صنعت کشور

 

این جایزه توسط سه مؤسسه برجسته بین‌المللیBPIR ،GBN  و مرکز تحقیقات تعالی سازمانی کشور نیوزیلند برگزار می‌شود و سازمان‌ها را ازلحاظ تعهد به مفهوم پایداری و عملکرد و نتایج آنها در حوزه راهبری محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی (ESG)  ارزیابی می‌کند.

 

 

jayeze3.jpg

پروژه «مدیریت پایدار آب شرکت فولاد مبارکه» یکی از ۵ پروژه برتر صنعت فولاد جهان در بخش تعالی پایداری

 

بنابر اعلام انجمـن جهانی فـولاد (Worldsteel)، پـروژه «مدیریت بازچرخانـی آب و اسـتفاده از پسـاب‌های شـهری جوامع محلـی» فـولاد مبارکـه برای نخسـتین بـار به دلیل تأثیر در مدیریـت پایدار منابع آبـی و ایجاد ارزش مشـترک با جامعه، به‌ عنوان یکـی از پنج پـروژه برتر ایـن دوره در بیـن نامزدهای نهایـی در بخـش جایـزه «مدیریـت تعالـی در پایـداری» در جمـع فولادسـازان بـزرگ جهـان معرفی شـد.

6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0

ارتقاء امنیت وب با وف بومی