• تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 60
  • کد خبر : ۴۵۷۸
معرفی دستاوردها و توانمندی‌های شركت ایریسا در سومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت فرایند
شرکت ایریسا با حضور در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فرایند، ضمن معرفی آخرین دستاوردهای خود، زمینه همکاری و مشارکت با سایر فعالان توسعه نرم‌افزار را نیز فراهم ساخت.

در این کنفرانس، علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی حوزه مدیریت فرایند و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محوریت آموزش و تربیت متخصصان، تلاش می‌شود تا ارتباط بین مشاوران، متخصصان، فعالان توسعه نرم‌افزار و مالکان و مدیران کسب‌وکارهای پیشرو در سازمان‌های فرایندمحور در یک محیط تعاملی شکل گیرد.

شرکت ایریسا با حضور در این کنفرانس، علاوه بر معرفی محصول همسو به صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، با هدف توسعه اقتصاد پلتفرمی و اکوسیستم‌سازی تلاش کرد تا زمینه همکاری و مشارکت با سایر فعالان توسعه نرم‌افزار را فراهم سازد.

گفتنی است سایر سامانه‌های نرم‌افزاری توسعه داده‌شده داخلی بر فازهای پیاده‌سازی و اجرای فرایندهای کسب‌وکار تمرکز داشته درصورتی‌که ویژگی اساسی محصول همسو، پشتیبانی از فاز شناسایی و مدل‌سازی فرایندهاست و تهیه شناسنامه وضعیت موجود و مطلوب فرایندها به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و یکپارچه را پوشش می‌دهد. به همین دلیل می‌تواند زمینه همکاری مناسبی با سایر نرم‌افزارهای bpms و سیستم‌ساز جهت ایجاد یک مشارکت اقتصادی رقم بزند.

در پایان این همایش از شرکت ایریسا به‌عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری این رویداد قدردانی شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی