• تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 56
  • کد خبر : ۴۵۹۸
درخشش گروه فولاد مباركه در همایش ملی تعالی سازمانی با كسب ۹ عنوان برتر
در بیست و یکمین دوره جایزه تعالی سازمانی، که با موضوع تعالی و حاکمیت سازمانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، ۹ شرکت گروه فولاد مبارکه جزو شرکت‌های برتر قرار گرفتند و عناوین ذیل را به خود اختصاص دادند: شرکت فولاد هرمزگان کسب تندیس بلورین برای سومین بار؛ شرکت‌های ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، فولادسنگ مبارکه و ایریسا تقدیرنامه چهارستاره برای اولین بار؛ شرکت فولاد سنگان تقدیرنامه سه‌ستاره؛  شرکت تأمین و فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه و هلدینگ فولاد متیل کسب تقدیرنامه دوستاره؛ شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری و شرکت توکاریل تقدیرنامه یک‌ستاره.

 فولاد هرمزگان تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی را دریافت کرد

در بیست‌و‌یکمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، برای دومین بار تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید به شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان، در این باره گفت: همکاران گرامی خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا بتوانیم افتخار بزرگ دیگری را برای خانواده بزرگ فولاد هرمزگان رقم بزنیم. کسب تندیس بلورین برای دومین بار از بیست‌و‌یکمین همایش تعالی سازمانی با امتیاز بالاتر نسبت به دوره قبلی نشان می‌دهد فولاد هرمزگان مسیر درستی را انتخاب و در آن حرکت می‌کند؛ مسیری که از دو سال قبل با هم آغاز کردیم و اکنون در میانه راه قرار داریم.

همان‌طور که در این سال‌ها دریافته‌اید، حرکت در مسیر سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان‌ها در فضای رقابتی و پرتلاطم کسب‌وکار امروزی است و رونق تولید از سازمان‌ها و بنگاه‌های متعالی حاصل می‌شود؛ بنابراین زمانی می‌توانیم به رونق تولید امید داشته باشیم که سازمان در مسیر تعالی قرار گیرد.

امروز، پرشتاب‌تر و پرقدرت‌تر از همیشه، شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی‌نفعان سازمان، خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می‌داند و کسب نتایج موفقیت‌آمیز فولاد هرمزگان مهر تأییدی بر تعهد کارکنان و حرکت این شرکت در مسیر تعالی است. ثبت ده‌ها رکورد تولیدی کمّی و کیفی در دو سال گذشته، آغاز طرح‌های توسعه‌ای بزرگ و ارزش‌آفرین، کسب افتخارات متعدد ملی و بین‌المللی، حرکت بر لبه تکنولوژی روز و دانش، اجرای طرح‌های بهره‌ور، شروع تحول دیجیتال، استفاده از نیروهای نخبه و کارآمد و ده‌ها مورد دیگر از توانمندی‌ها و افتخارات فولاد هرمزگان در دو سال اخیر نشان می‌دهد توانسته‌ایم بر تمامی مشکلات غلبه کنیم و از این پس نیز مسیر تعالی را استوارتر خواهیم پیمود و به کسب تندیس‌های ارزشمندتر در سال‌های آتی میاندیشیم.

به‌نوبه خود بار دیگر کسب تندیس بلورین بیست‌و‌یکمین جایزه ملی تعالی سازمانی را به همه کارکنان زحمتکش، سهام‌داران و ذی‌نفعان شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با به‌کارگیری الگوها و رویکردهای موفق جهانی مسیر رشد و تعالی را حفظ کنیم و مانند سال‌های گذشته با تکیه بر دانش و تلاش همکاران پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان بتوانیم شاهد افتخارآفرینی و شکوفایی فولاد هرمزگان در مسیر تعالی باشیم.

شرکت ایریسا تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی را به خود اختصاص داد

در بیست‌و‌یکمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت ایریسا در پنجمین حضور خود در این ارزیابی، در بخش خدمات، تقدیرنامه چهارستاره دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایریسا، اکبر گل‌بو مدیرعامل شرکت ایریسا پس از دریافت لوح تقدیر این همایش گفت: کسب این موفقیت و دو درجه ارتقا از تقدیرنامه دوستاره به چهارستاره را به تمامی کارکنان شرکت ایریسا که با تلاش خود زمینه‌ساز کسب این موفقیت شدند و همچنین خانواده بزرگ فولاد مبارکه که همواره همراه و حامی بوده‌اند تبریک می‌گویم.

وی در ادامه به نقش کلیدی شرکت ایریسا در ارزش‌آفرینی برای صنایع با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکرد به‌خصوص در صنعت فولاد اشاره و تأکید کرد: شعار فولاد مبارکه در «خلق آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرنیان» در شرکت ایریسا به‌عنوان بازوی فناوری اطلاعات و ارتباطات و اتوماسیون صنعتی فولاد مبارکه از طریق حرکت همدلانه و همکارانه تمام کارکنان در تمام سطوح در مسیر تعالی تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ایریسا در ادامه افزود، باید به فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی به‌عنوان یک فرصت جهت شناسایی نقاط قابل‌بهبود سازمان نگاه کرد و از اقدامات و پروژه‌های بهبود تعریف‌شده در راستای افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات و محصولات بره برد.

گل‌بو در بخش پایانی سخنان خود گفت: دریافت تقدیرنامه چهارستاره از مرکز تعالی سازمانی، برگی زرین در کارنامه افتخارات شرکت ایریسا است؛ ولی مسیر تعالی پایانی ندارد. در دو سال گذشته شرکت ایریسا رویکردهای متنوع و مناسبی را جهت حرکت در مسیر تعالی به کار برده است و در نظر دارد با تعمیق این رویکردها و طراحی و عملیاتی ساختن مدل‌های مرتبط با مفاهیم بنیادین تعالی و اجرای پروژه‌های بهبود، گام‌های محکم‌تری جهت حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بردارد.

در همین زمینه آناهیتا احمدی، مدیر امور برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی شرکت ایریسا نیز در خصوص این دستاورد گفت: ایجاد یک فضای رقابتی برای سازمان‌ها یکی از مزایای برگزاری این همایش است که با شناسایی نقاط قوت و قابل‌بهبود در خلال اجرای فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی و همچنین الگو قرار دادن سازمان‌های سرآمد و برتر، می‌توان از تجربیات موفق این سازمان‌ها استفاده کرد و به سمت سطوح برتر تعالی سازمانی حرکت نمود.

شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تقدیرنامه چهارستاره دریافت کرد

 در بیست‌ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت ورق‌خودرو چهارمحال بختیاری موفق به کسب تقدیرنامه چهارستاره تعالی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، در پی کسب این موفقیت، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو این افتخارآفرینی را به مجموعه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تبریک گفت و افزود: مجموعه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با دریافت و جاری‌سازی دقیق الزامات جدیدترین استانداردهای بین‌المللی مدیریت کیفیت و نیز بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی موجود در دنیا همواره در تلاش است به سازمانی پیشرو و سرآمد مبدل گردد.

حمید شجاعی افزود: این شرکت به‌عنوان تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور و منطقه همواره کوشیده است که یاریگر صنعت خودروسازی کشور

باشد و با خودکفایی صنایع خودروسازی کشور در زمینه واردات این نوع محصولات نقشی کلیدی و محوری در استقلال این صنعت استراتژیک و مهم ایفا کند.

شجاعی کسب این موفقیت را گامی مهم در راستای حرکت شرکت ورق‌خودرو در مسیر تعالی سازمانی و نظام‌مند ساختن فعالیت‌های حرفه‌ای شرکت عنوان کرد.

در همین زمینه مدیر تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو نیز ضمن تبریک و قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل و تلاش و همت کارکنان شرکت تصریح کرد: عزم شرکت ورق‌خودرو برای حرکت بر محور تعالی و کسب مدارج پی‌درپی تعالی بسیار جدی است.

 بهمن مهراد بیان کرد: هم‌اکنون در حال اجرای برنامه زمان‌بندی‌شده و مدون برای دست‌یابی به اهداف متعالی و بلندمدت هستیم.

شرکت فولادسنگ مبارکه برای نخستین بار تقدیرنامه چهارستاره دریافت کرد

مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی فولادسنگ مبارکه،در پی کسب این موفقیت،  در یادداشتی کسب این موفقیت را به همه کارکنان این شرکت تبریک گفت و در این باره چنین نوشت:

جایزه ملی تعالی سازمانی با هدف ایجاد فضای رقابتی در تعالی و تشویق بنگاه‌ها برای اجرای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق سازمان‌ها درصدد ارتقای نقاط قابل‌بهبود سازمانی است.

شرکت فولادسنگ مبارکه از سال 1395 تاکنون با حضور مستمر در مسیر تعالی و در فرایند جایزه، خود را در معرض ارزیابی بیرونی قرار داده تا بتواند مسائل سازمان را اولویت‌بندی کند و اثربخشی کلیه استانداردها، رویکردها و فرایندها را مشخص سازد و فعالیت‌های سازمان را در جهت کسب نتایج سرآمد کسب‌وکار به شکل نظام‌مند هم‌راستا نماید.

این شرکت در این سال‌ها مسیر تعالی را گام‌به‌گام طی کرده است؛ اما دریافت تقدیرنامه چهارستاره در بیست‌و‌یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی نشان می‌دهد فولادسنگ مبارکه به سطح قابل‌قبولی از بلوغ مدل تعالی سازمانی رسیده و حرکت در مسیر تعالی را با تمرکز بر اقدامات بهبود استراتژیک، به شکل هدفمندتر و اثربخش‌تر طی خواهد کرد.

 بزرگ‌ترین واحد آهک‌ساز کشور قصد دارد با نگاه جامع و متوازن به معیارهای رشد و توسعه، به دنبال خلق ارزش برای تمامی ذی‌نفعان سازمان باشد و مزیت‌های رقابتی خویش را بهبود و توسعه بخشد تا چشم‌انداز و اهداف سازمانی خود را محقق سازد.

دریافت تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی ما را مصمم می‌کند تا با فرهنگ‌سازی و تعمیق ارزش‌ها و خواسته‌های مدل در ذهن و عملکرد کارکنان، به دنبال ارتقا به سطح بالاتر باشیم و امیدواریم با همت و همدلی و تلاش کارکنان توانمند خود، در سطحی قابل‌قبول، تاب‌آوری خویش را بهبود بخشیم و با توسعه سبد محصولات و تولید پایدار به نقش‌آفرینی در توسعه صنعت فولاد در گروه فولاد مبارکه یاری رسانیم.

کسب تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی در بیست‌و‌یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی نشان‌دهنده حرکت درست این شرکت در مسیر ارزشمند تعالی است و ازآنجاکه بر اساس مفاهیم بنیادین مدل، روح این سیستم بر پایه بهبود مستمر است، دست‌یابی به این هدف مهم، علاوه بر بلوغ سازمانی و فردی، با جاری‌سازی رویکرد عارضه‌یابی و شناسایی نقاط قابل‌بهبود و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری کارکنان و سایر ذی‌نفعان و مشارکت نظام‌مند ایشان در انجام پروژه‌هایی بهبود امکان‌پذیر خواهد بود.

توسعه فردی و سازمانی و سیستمی از یک‌سو و توجه به مفاهیم بنیادین و معیارهای مدل در عمل و همچنین نگاه خلاقانه و مشارکتی کارکنان در پایش و بهبود اقدامات و فرایندهای کسب‌وکار، در کنار آموزش‌های مدل و بهینه‌کاوی‌ها و نیز هم‌راستاسازی اهداف فردی و سازمانی به‌منظور تحقق چشم‌انداز و اهداف سازمان می‌تواند به درک عمیق‌تر کارکنان در مسیر تعالی کمک کند و بر اساس آن، فرهنگ تعالی در سازمان به شکل مناسب جاری‌سازی گردد. هم‌زمانی اعیاد فرخنده شعبانیه با دستاورد ارزنده تقدیرنامه چهارستاره جایزه تعالی در بیست‌و‌یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را به فال نیک می‌گیرم و از تلاش همکاران خود در مسیر تعالی سپاسگزارم.

 فولاد سنگان جایزه سه‌ستاره تعالی سازمانی را دریافت کرد

در بیست‌ویکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان به کسب عنوان سه‌ستاره تعالی سازمانی مفتخر شد.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، در پی ارزیابی‌های صورت‌گرفته مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط ارزیابان خبره، براساس الگوی تعالی سازمانی که وضعیت سازمان را در میزان دست‌یابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌کند، از سوی هیئت بررسی و ارزیابان، شرکت فولاد سنگان خراسان موفق به کسب جایزه سه‌ستاره تعالی سازمانی در سال ۱۴۰۲ شد و در این آیین با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیرعامل این شرکت تجلیل گردید.

فولاد سنگان پس از خودارزیابی و اجرای موفق پروژه‌های بهبود، توانمندسازی و ارتقای سطح مدیریت و عملکرد و پایدارسازی نتایج آن، جایزه سه‌ستاره امسال را کسب کرد.

گفتنی است فولاد سنگان در سال 1401 نیز موفق به کسب لوح تقدیر دوستاره شده بود.

هلدینگ فولادمتیل تقدیرنامه دوستاره جایزه تعالی سازمانی را دریافت کرد

در بیست‌و‌یکمین دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی هلدینگ فولادمتیل موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولادمتیل، محمد تاج‌میرریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، با اعلام این خبر گفت: در آیین بیست‌و‌یکمین دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی که در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با تشخیص ارزیابان این جایزه، هلدینگ فولاد متیل موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره شد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه به استراتژی‌های خود در راستای تعالی سازمانی و بهبود مستمر توانسته رشد خوبی را در تمام شاخص‌های سودآوری و رضایت ذی‌نفعان کلیدی خود داشته باشد. همچنین برنامه‌ریزی گسترده شرکت در جهت توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه فعالیت‌ها به کمک نوآوری در فرایندها و فعالیت‌ها انجام شده و برایند آن نیز برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه و تعالی سازمان است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل تصریح کرد: انجام کار گروهی توسط کارکنان و هم‌افزایی آن‌ها در فرایندهای سازمان، از جمله شرکت در جلسات تدوین اظهارنامه، خودارزیابی، پیش‌ارزیابی و ارزیابی در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی امسال به‌خوبی صورت گرفت که به لطف الهی در نهایت توانستیم این نتیجه مهم را به دست آوریم.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات مدیران و کارکنان این هلدینگ تأکید کرد: به دست آوردن این موفقیت با آموزش کارکنان و کار گروهی میسر شد و علی‌رغم فشرده بودن برنامه‌های جایزه ملی تعالی سازمانی و سایر اقدامات این شرکت در سال جاری، ازجمله انتقال ستاد هلدینگ به اصفهان، این دستاوردها با تلاش شبانه‌روزی این عزیزان حاصل شد و به همین دلیل از این فرصت استفاده می‌کنم و از همکاران خود قدردانی می‌نمایم.

شایان‌ذکر است هلدینگ فولادمتیل در بیستمین دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی نیز موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی شده بود.

شرکت توکاریل تقدیرنامه یک‌ستاره تعالی سازمانی را  کسب کرد

در بیست‌ویکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت توکاریل  موفق شد تقدیرنامه یک‌ستاره تعالی سازمانی را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی  شرکت توکاریل ، محسن سعیدبخش مدیرعامل شرکت توکاریل از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا پس از کسب این موفقیت گفت: خوشبختانه جایزه تعالی فرصت بسیار خوبی است که شرکت‌ها توسط ارزیابان زبده این کارزار مورد ارزیابی قرار گیرند. بدیهی است این ارزیابی‌ها می‌تواند برای رشد سازمان بسیار مفید است، زیرا نقاط قوت و قابل‌بهبود ما را احصا می‌کند و به ما یادآوری می‌نماید که در چه حوزه‌هایی باید خود را تقویت کنیم و فعالیتمان را به یاری خداوند و با همت و انگیزه‌های بیشتر رشد دهیم.

طبیعتاً ما در حوزه‌های استراتژی، فرایندها، بهبود و بهره‌وری با توجه به مأموریت شرکت با تمام تلاش در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم در سایه خرد جمعی و کار تیمی بتوانیم در مسیر اهداف گروه فولاد مبارکه و شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیش از پیش برنامه‌هایمان را پیش ببریم و در فرایند جایزه تعالی سازمانی نیز در سال‌های آتی به جایزه‌های دو و سه‌ستاره و مراحل بعد از آن دست یابیم.

خوشبختانه بر اساس برنامه راهبردی شرکت، از نظر تن بر کیلومتر و تناژ و همچنین از نظر فروش با توجه به اینکه توکاریل یک شرکت سهامی عام و بورسی است، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت سهام‌داران و شرکای تجاری و مشتریان به کار می‌بندیم و انتظار می‌رود برنامه و بودجه مصوب هیئت‌مدیره را که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تصویب مجموعه فولاد مبارکه و توکافولاد قرار گرفته بود با رشد بیشتری تا پایان سال محقق نماییم.

اگرچه در سال 1402 با مشکلات بسیار عدیده‌ای از جمله کمبود نیروی کشش و کمبود بار معدنی در سطح کشور مواجه بوده‌ایم، ولی خوشبختانه با حمایت‌های فولاد مبارکه و همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و همچنین همه عزیزان متصدی و مدیران و کارکنان پرتلاش و باانگیزه شرکت تا کنون توانسته‌ایم مأموریت و تعهدات خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

تقدیرنامه یک‌ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت فولاد تاراز اختصاص یافت

در بیست‌و‌یکمین دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد تاراز موفق شد تقدیرنامه یک‌ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را به خود اختصاص دهد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، محمد خوش‌خلق، مدیرعامل شرکت فولاد تاراز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی پس از کسب تقدیرنامه یک‌ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی توسط این شرکت اظهار داشت:

شرکت فولاد تاراز با درخشش در ملاک‌هایی نظیر رهبری، خط‌مشی و استراتژی، مدیریت منابع، عملکرد، طراحی و اجرای فرایندها، سنجش رضایت مشتریان و سنجش رضایت کارکنان، موفق به حضور در جمع شرکت‌های برتر کشور و کسب جایزه ملی تعالی شد.

تکمیل اظهارنامه و ارسال آن، نخستین گام حضور در این برنامه بود. پس از این مرحله، بازرسان سازمان مدیریت صنعتی با حضور در محل شرکت، به نظارت و ارزیابی میدانی پرداختند که در نهایت نیز شرکت فولاد تاراز چهارمحال با برآورده کردن معیارها، شایسته دریافت این جایزه شد.

کسب این جایزه، ابتدای مسیر تعالی سازمانی برای شرکت فولاد تاراز است و می‌کوشیم تا سال آینده، با تقویت نقاط قوت و بهبود عملکرد، جایگاه بهتری را در میان شرکت‌های برگزیده کسب کنیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی