پیام تسلیت مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

و لا تحَْسَبنََّ الذَِّینَ قتُلِوُا فیِ سَبِیلِ اللهَّ أمَوْاتا بلَْ أحَْیاءٌ عنِدَْ ربَهِّمِْ یرُزْقَوُنَ (آل عمران، 169 )
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.


مقام معظم رهبری با تأ کید بر اینکه یاد سردار شهید سلیمانی را هرگز فراموش نخواهند کرد، اخلاص این عزیز را والاتر از همۀ خصایص او می‌دانند و می‌فرمایند: او شجاعت و تدبیرش را برای خدا خرج می‌کرد و با رفتنش، به حول و قوۀ الهی، کار و راه او متوقف و بسته نخواهد شد. مکتب ایشان که اشاعه‌گر شجاعت و روحیۀ مقاومت به‌ عنوان یکی از خصلت‌های عظیم فرهنگ ایرانی است، قوی شدن در تمامی ابعاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی برای عزتمند شدن در عرصۀ جهانی را به دنبال دارد.
وی در طول زندگی پربرکت خود، برای خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان تلاش بسیاری کرد. در حال حاضر نیز مجموعۀ فولاد مبارکه به عنوان یکی از بازوهای مهم صنعتی و اقتصادی کشور در این زمینه نقش قابل توجهی دارد.
مدیریت و کارکنان گروه فولاد مبارکه با تأسی به ایشان، بیش از گذشته و با تمام توان، در راستای اهداف والای ایشان و برای پیروزی در جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند و در عرصۀ خدمت، مسیر عزتمندانۀ خنثی‌سازی تحریم‌ها را ادامه خواهند داد.


فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهانشان را به مقام معظم رهبری و خانوادۀ این شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.


روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها
    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی