• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 13718
  • کد خبر : ۳۱۴۶
next    /  2 prev
معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد:
دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام در تاریخ فولاد مباركه
بلند همتان فولاد مبارکه در 11 ماهه سال 99 موفق شدند با تولید 6 میلیون و 341 هزار تن فولاد خام به رشد 9.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 98(5 میلیون و 784 هزار تن) دست یابند.

 معاون بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام خبر این دستاورد غرورآفرین گفت: ثبت این رکورد در حالی به دست آمد که بالاترین رکورد تولید فولاد مبارکه در سال 1396 (6 میلیون و 451 هزار تن) ثبت شده بود و این رکورد از ابتدای سال 99 تا تاریخ 12 اسفندماه، با تولید (6 میلیون و 609 هزار تن) پس از گذشت سه سال با وجود همه محدودیتها شکسته شد.

عباس اکبری محمدی تصریح کرد: پیشبینی میشود در سایه الطاف الهی و با اتکا به اراده و تخصص مدیریت و کارکنان شرکت تا پایان سال جاری این افزایش تولید به بیش از نیم میلیون تن از هدف تعیینشده افزایش یابد.

در پی کسب این موفقیت، غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریختهگری مداوم فولاد مبارکه از عوامل ذیل بهعنوان مهمترین اقدامات اثرگذار در کسب این رکورد ارزشمند یاد کرد: حمایت همهجانبه مدیرعامل شرکت از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران؛ همدلی و صرف فعل خواستن در تمام ردههای ناحیه؛ مدیریت بهموقع و مؤثر انواع متالیک شارژ کورهها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه؛ کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات؛ هماهنگی و تعامل مناسب بین واحدهای مختلف تولید در ناحیه؛ استفاده مؤثر از واحدهای پشتیبانیکننده؛ انجام پروژههای بهبود متعدد؛ استفاده مؤثر از توان پیمانکاران ناحیه.

معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه در خاتمه، ضمن قدردانی از تلاش همهجانبه کارکنان شرکت کسب این دستاورد را به مدیریت، کارکنان، تمامی ذینفعان و تأمینکنندگان فولاد مبارکه تبریک گفت. 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی