• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 2
  • کد خبر : ۴۷۰۶
تولید كنسانتره فولاد سنگان از مرز 9 میلیون تن گذشت
با رکوردشکنی‌های شرکت فولاد سنگان در فروردین سال 1403 میزان تولید کنسانتره این شرکت از 9 میلیون تن فراتر رفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، این شرکت علی‌رغم وجود شرایط خاص در صنعت فولاد کشور، با برنامه‌ریزی هدفمند و حساب‌شده تلاش کرده است تا به‌موازات افزایش تولید توسعه‌های خود را نیز به‌سرعت اجرا کند.

بنابر این گزارش، فولاد سنگان در 17 فروردین موفق به ثبت رکورد روزانه 19 هزار و 20 تن کنسانتره شد؛ این در حالی است که رکورد روزانه قبل در آذرماه 1401 و به میزان 18 هزار 770 تن به ثبت رسیده بود. همچنین در پایان سال گذشته میزان تولید نسبت به سال 1401 به میزان 4 درصد افزایش داشته است.

 فولاد سنگان با استفاده از روش‌های نوین و توسعه R&D و همچنین توسعه همکاری‌های خود با شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر افزایش کمّی محصولات تولیدشده، گام‌های بلندی در راستای ارتقای بیش‌ازپیش کیفی محصولات خود برداشته است؛ به‌طوری‌که اکنون می‌توان گفت محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

این افزایش تولید و رکوردزنی ماهانه در کنار آن که فولاد سنگان را به تحقق ظرفیت اسمی نزدیک می‌کند، باعث افزایش فروش مجموعه خواهد شد.

شرکت فولاد سنگان در سال 1403 افزایش تولید و فروش را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ اما باید در کنار این موضوع به چالش‌هایی که مجموعه‌های صنعتی و معدنی با آن مواجه‌اند نیز توجه داشت. ازآنجاکه مجموعه‌های صنعتی و معدنی کشور در سال‌های گذشته در فصل سرما با محدودیت‌های بیشتری در حوزه تأمین گاز مواجه بودند، برای تثبیت این رکوردزنی‌ها و همچنین افزایش میزان تولید و فروش محصول، مدیریت این چالش‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا با مدیریت زمان، تعمیرات و بازه‌های زمانی قطع برق و گاز، روند تولید به بهترین نحو طی گردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0

    ارتقاء امنیت وب با وف بومی