تصویر روز
آگهی شناسائی پیمانکار ترخیص کالا

     شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه جهت تأمین خدمات کارسازی و انجام کلیه امور مربوط به اخذ مجوزهای ورود، تشریفات گمرکی و ترخیص کالاهای وارداتی خود در سراسر کشور اقدام نماید.

اهم این خدمات شامل تعیین تعرفه گمرکی، ثبت سفارش، اخذ سایر مجوزات ورود، انجام تشریفات جهت موارد: گمرکی، ترانزیت داخلی، ترخیص کالای وارداتی، کابوتاژ، ورود موقت، رفع کلیه تعهدات مرتبط با فرآیند ترخیص، استرداد حقوق ورودی موضوع ماده 66 قانون امور گمرکی، اخذ معافیت از پرداخت حقوق ورودی برای تجهیزات مشمول، ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی در زمینه امور گمرکی، انبارداری کالا در گمرک اختصاصی فولاد مبارکه، صدور موقت کالای تعمیری، مرجوع نمودن کالا، بایگانی مدارک، ثبت اطلاعات در سیستم اطلاعاتی فولاد مبارکه، ارائه تضمین یا سپرده کانتینر و پیگیری تسویه خسارات احتمالی، تهیه و ارائه گزارشات آماری و تحلیلی دوره‌ای و دریافت صورت حساب‌های مربوط به حمل و ترخیص کالای وارداتی می‌‌باشد.
 از متقاضیان همکاری در زمینه فعالیت‌های فوق دعوت می‌گردد طی مراحل زیر اقدام به تکیمل فرم خود اظهاری نمایند:
           1- ورود به  سیستم مدیریت ارتباط با تامین کنندگان SRM
  و
          2-  تکمیل و ارسال درخواست عضویت 
           3- دریافت نام کاربری  و کلمه عبور
           4- تکمیل فرم خوداظهاری


بدیهی است پس از بررسی مدارک، ارزیابی و بازدید از شرکت‌های متقاضی نسبت به برگزاری مناقصه با حضور شرکت‌های واجد شرایط اقدام خواهد شد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ساعات اداری (8 تا 16) با کارشناسان واحد خرید به شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:


کارشناس فنی آقای سعید عابدی 52733894 031
کارشناس بازرگانی آقای میثم حسینی 52733068 031
کارشناس سیستم مدیریت ارتباط با تامین کنندگان آقای منصور فرشته نژاد 52733255 - 031


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن پیام :
 

تعداد بازدید : 1190
5.5/10 (تعداد آرا 10 نفر )